БАТЬКАМ



УНІВЕРСАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ

АБЕТКА ПОРАД БАТЬКАМ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ НЕГАТИИВНИХ НАСЛІДКІВ ВІД НАДМІРНОГО СПОЖИВАННЯ НЕГАТИВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЇХ ДІТЬМИ

РЕКОМЕНДАЦІЇ 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ


ПРИЧИНИ АГРЕСІЇ. ЯК УНИКНУТИ СПАЛАХІВ ДИТЯЧОЇ АГРЕСИВНОСТІ?        ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ПСИХОЛОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ     РЕКОМЕНДАЦІЇ


РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ЇХ ДІТЕЙ
РОЛЬ СІМ'Ї У ПІДВИЩЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ МРТИВАЦІЇ ШКОЛЯРА

РОЛЬ БАТЬКІВ У ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ, УЧБОВОЇ ПРАЦІ
ШЛЯХИ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ


ЩО ТРЕБА ОБОВ'ЯЗКОВО ЗНАТИ ПРО БУЛІНГ?

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТА БАТЬКІВ

ТИПИ КОНФЛІКТФІВ ТА ЗАВСОБИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ТА ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО РОБОТИ З ДІТЬМИ ГРУПИ СОЦІАЛЬНОГО РИЗИКУ
ЯК ВІДНОВИТИ ДОВІРУ ВАШОЇ ДИТИНИ?

КОРЕКЦІЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТА ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ


ЛЕКТОРІЙ ДЛЯ БАТЬКІВ З ПИТАНЬ ПРОТИДІЇ ПРОЯВАМ НАСИЛЬСТВА
ДОМАШНЄ НАСИЛЬСТВО
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ ВІД НАСИЛЬСТВА




УРЕГУЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КООФЛІКТІВ У СИСТЕМІ "УЧИТЕЛІ" - "БАТЬКИ"

ПРЕЗЕНТАЦІЯ, РЕККОМЕНДАЦІЇ




РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ 

(1 - 4 КЛАСИ)

ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ОСОБИСТІСТЬ, ХАРАКТЕР ТА ПОВЕДІНКУ ДИТИНИ
КОНФЛІКТИ "УЧЕНЬ" - "ВЧИТЕЛЬ": ФОРМУЛА ВИРІШЕННЯ
БАТЬКИ ТА ДІТИ: ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ



СТРАТЕГІІЯ БЕЗПЕКИ ВАШОЇ ДИТИНИ
рекомендації
РОЛЬ БАТЬКІВ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ПРАВА ДИТИНИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ - ЕФЕКТИВНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ

КОМПЛЕКС РЕКОМЕНДАЦІЙ БАТЬКАМ ТА ВЧИТЕЛЯМ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ПАМ'ЯТКИ БАТЬКАМ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ЩОДО НАВЧЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
пам'ятки


ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
пам'ятка
ПАМ'ЯТКИ БАТЬКАМ УЧНІВ 4 КЛАСІВ
ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ З ВИКОНАННЯ ЇХ ДІТЬМИ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ


РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ТА ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО ОПТИМІАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
рекомендації 
КОМПЛЕКС ПАМ'ЯТОК БАТЬКАМ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ



 РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ 

(5 - 8 КЛАСИ)


ПСИХОЛОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ПІДЛІТКА У СУЧАСНІЙ СІМ'Ї



ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ПІДЛІТКІВ. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІСТОВНОГО ДОЗВІЛЛЯ ПІДЛІТКІВ. МІСЦЕ ТА РОЛЬ КОМПЮТЕРА В ОРГАНІЗАЦІЇ ВІЛЬНОГО ЧАСУ
РОЛЬ СІМЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ ПІДЛІТКІВ
 РЕКОМЕНДАЦІЇ
 

ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА БАТЬКІВ У ЗНИЖЕННІ РІВНЮ ШКІЛЬНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ
ПАМ'ЯТКИ ДЛЯ БАТЬКІВ ПІДЛІТКІВ
ПАМ'ЯТКИ ЩОДО ОТРИМАННЯ БАТЬКАМИ ДОВІРИ ЇХ ДІТЕЙ-ПІДЛІТКІВ

СІМ'Я ЯК ОСНОВНА ЦІННІСТЬ. РОЛЬ СІМ'Ї У ФОРМУВАННІ ТОЛЕРАНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОЇ СІМЕЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ


СТИЛІ БАТЬКІВСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ
СТИЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ТА МАТЕРІВ



РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ СТАРШОЇ  ШКІЛЬНОЇ ЛАНКИ 

(9 - 11 КЛАСИ)


ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ. ДОПОМОГА БАТЬКІВ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВНУТРІШНЬОСІМЕЙНИХ ВІДНОСИН ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ У ПРРОЦЕСІ ПОДОЛАННЯ ВІДЧУЖЕНОСТІ МІЖ БАТЬКАМИ ТА ДІТЬМИ

ЗНАЧЕННЯ ТА РОЛЬ ДОПРОФІЛЬНОГО ТА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. ПРОФЕСІЙНА ОРРІЄНТАЦІЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
ЗНАННЯ БАТЬКІВ ПРО ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ДІТЕЙ  МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ ВИНИКНЕННЮ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ


РОЛЬ СІМ'Ї У ПІДВИЩЕННІ АВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
РОЛЬ СІМЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ ВИЗНАЧЕННІ СТАРШОККЛАСНИКІВ


     
ПАМ'ЯТКИ ДЛЯ БАТЬКІВ ОДДИНАДЦЯТИИКЛАСНИКІВ

ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ РІВНЮ ШКІЛЬНОЇ ТРИИВОЖНОСТІ УЧНІВ ВИПУСКНИХ КЛАССІВ ПІД ЧЧАС СКЛАДАННЯ  ІСПИТІВ

Комментариев нет:

Отправить комментарий